[TERGEMPAR] Bayi Seberat 4.2kg Terkeluar Dari Kandungan Setelah Ibunya Digilis Lori | SUBHANALLAH

[TERGEMPAR] Bayi Seberat 4.2kg Terkeluar Dari Kandungan Setelah Ibunya Digilis Lori | SUBHANALLAH | Xiamen: Seorang saksi satu kemalangan ngeri membabitkan pasangan suami isteri melihat bayi yang berada dalam kandungan ibunya itu tercampak keluar selepas motosikal pasangan itu dilanggar lori.

bayitercampak1

Wang Zhau, 40, yang sarat mengandung dalam perjalanan ke hospital bersama suaminya Mao, 42, apabila motosikal mereka dirempuh lori.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[EKSKLUSIF] Peranan Suami Semasa Isteri DALAM PANTANG | WAJIB BACA !!!

[EKSKLUSIF] Peranan Suami Semasa Isteri DALAM PANTANG | WAJIB BACA !!! | Bila dalam pantang, mental kena kuat. Kalau tak kuat boleh jadi macam2 penyakit. So untuk elak dari jadi sesuatu yang tak diingini, si suami perlulah memainkan peranan penting. Bagi support pada isteri 100%.


Ingat senang ka nak bersalin, Abe saksikan sendiri woooooo masa sambut Anakanda Putera, Tengku Ean Rifqee.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[TERKINI] Tarikh Penting Islam Tahun 2014 | Tarikh Awal Ramadhan / Puasa 2014

[TERKINI] Tarikh Penting Islam Tahun 2014 | Tarikh Awal Ramadhan / Puasa 2014 | Kejap dah nak puasa kan. Tinggal berapa hari sahaja lagi. Siapa yang belum mengganti puasa yang lepas, pastikan menggantikannya.
Tarikh-Awal-Ramadhan-Puasa-2014
Bila tarikh untuk umat Islam mula berpuasa?
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

Sengsara Demam Rindukan Anak | RAHSIA DISEBALIK DEMAM

Sengsara Demam Rindukan Anak | RAHSIA DISEBALIK DEMAM | Assalamualaikum, lama betul Abe tak menulis segini. Apa Khabar?


Malam tadi, Abe demam.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[TERLAMPAU] Tradisi CINCANG BABI Hidup-Hidup | [KEJAM] Gambar Festival Di Vietnam

[TERLAMPAU] Tradisi CINCANG BABI Hidup-Hidup | [KEJAM] Gambar Festival Di Vietnam | Festival tahunan ini diadakan di Nem Thuang iaitu sebuah bandar yang terletak di Vietnam kira-kira 25 batu dari utara Hanoi.


Ianya diadakan sebagai penghormatan kepada dewa pelindung, Doan Tuong, pada hari ke-6 kemunculan tahun baru.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[EKSKLUSIF] Nama Lain BABI Yang Perlu Anda Tahu | WAJIB BACA !!!

[EKSKLUSIF] Nama Lain BABI Yang Perlu Anda Tahu | WAJIB BACA !!! | Adalah menjadi kewajipan pada era moden ini untuk mengetahui perihal yang berkaitan babi.


Dengan perdagangan yang melangkaui sempadan tidak mustahil mereka yang kurang allert akan termakan makanan yang berunsurkan babi terutamanya dalam makanan yang diimport.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[BONGKAR] Panduan Apabila Mendapat Mimpi Buruk | WAJIB BACA !!!

[BONGKAR] Panduan Apabila Mendapat Mimpi Buruk | WAJIB BACA !!! | Apakah yang harus kita lakukan apabila mendapat mimpi buruk?

MIMPI-BURUK

Berikut adalah panduannya.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[EKSKLUSIF] Dahan Kalimah Allah Ini Dijual RM4.4 Juta | 3 Gambar DIDEDAHKAN

[EKSKLUSIF] Dahan Kalimah Allah Ini Dijual RM4.4 Juta | 3 Gambar DIDEDAHKAN | Seorang ahli perniagaan dari negara Teluk sanggup membelanjakan SR5 juta (RM4.15 juta) untuk membeli dahan yang berukir kalimah Allah.

GAMBAR DAHAN BERBENTUK KALIMAH ALLAH DIJUAL RM4.15 JUTA 2-001

Ahli perniagaan yang tidak dikenali itu membelinya daripada Ahmed Al Gamdi, anak orang yang menemui dahan berkenaan ketika menebang pokok kurma lebih 25 tahun lalu.
baca lagi & lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[EKSKLUSIF] 7 Jenis Status Facebook Yang Mempunyai Rahsia Tersirat | INFO Yang Perlu Anda Tahu

[EKSKLUSIF] 7 Jenis Status Facebook Yang Mempunyai Rahsia Tersirat | INFO Yang Perlu Anda Tahu | SajaAbe nak kongsikan 7 jenis status ni. Abe dapat drpd Oh-meletop.

fb-status

Sebab boleh dikatakan 90% ada benarnya.. Maklum la, zaman Facebook. Sekadar hiburan sahaja. Jangan kecil hati dan terasa. Abe pun terkena jugak, 95% terkena atas diri abe sendiri. hehehhehe. Xpe je, abe xde pun akan stop. So, layan je la :)
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[EKSKLUSIF] Dosa Dalam Perkahwinan | Kiri, Kanan, Depan Belakang Semuanya DOSA

[EKSKLUSIF] Dosa Dalam Perkahwinan | Kiri, Kanan, Depan Belakang Semuanya DOSA | Perkahwinan itu sesuatu yang mulia di sisi Allah swt kerana bertujuan meramaikan Ummat Muhammad di atas muka bumi ini.



Bukan itu saja, perkahwinan itu juga suatu proses untuk kita membantu antara satu sama lain. Benar, perkahwinan itu satu ibadah dan ganjaran pahala namun ia perkahwinan juga boleh mengundang dosa.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[WAJIB BACA] Wanita Solehah | Keindahannya Dalam Islam

[WAJIB BACA] Wanita Solehah | Keindahannya Dalam Islam | DIBUKA bicara mukaddimah tajuk ini dengan firman Allah s.w.t yang bermaksud: 


“Hai nabi, mengapa kamu mengharamkan apa yang Allah halalkan bagimu, kamu mencari kesenangan hati isteri-isterimu? dan Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[PENDEDAHAN] Gambar Selfie Rakam Imej Hantu | IMEJ EKSKLUSIF DI RAKAM

[PENDEDAHAN] Gambar Selfie Rakam Imej Hantu | IMEJ EKSKLUSIF DI RAKAM | Selfie atau mengambil gambar sendiri kini menjadi kegemaran semua orang tanpa mengira usia, di seluruh dunia.

Gambar Selfie Rakam Imej Hantu

Tapi siapa sangka, trend ini turut diikut oleh ‘makhluk lain‘. Tak percaya?
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[PEMBONGKARAN] 5 Taktik Penipuan Penjualan Kenderaan Di Mudah.My | PERLU DIBERI PERHATIAN !!!

[PEMBONGKARAN] 5 Taktik Penipuan Penjualan Kenderaan Di Mudah.My | PERLU DIBERI PERHATIAN !!! | Berhati-hati kalau nak beli kenderaan di Mudah.my.

5taktik

Jangan mudah terpengaruh dengan harga murah kerana itu kadang-kadang perangkap. Ini antara masalah yang pernah berlaku pada mereka yang telah menjadi mangsa atau hampir menjadi mangsa penipu/seller yang bermasalah di Mudah.my.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[EKSKLUSIF] 10 Amalan Yang Boleh Mengubah Kehidupan Anda | WAJIB BACA !!!

[EKSKLUSIF] 10 Amalan Yang Boleh Mengubah Kehidupan Anda | WAJIB BACA !!! | 1) Berusahalah untuk bertahajjud (kemuliaan seorang mukmin terletak pada tahajjudnya).

Gambar-Wanita-Sholehah-Cantik

Solat Tahajud biasanya dilakukan semasa Qiamullail. Ibadah Qiamullail adalah kebiasaan para salaful soleh dan syiar para kekasih Allah SWT. Nabi Muhammad SAW bersabda dalam hadis:
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»

[EKSKLUSIF] 7 Fakta Lawatan Barack Obama Ke Malaysia | INFO Yang Anda Tidak Tahu

[EKSKLUSIF] 7 Fakta Lawatan Barack Obama Ke Malaysia | INFO Yang Anda Tidak Tahu | 1. Kapal terbang yang membawa Barack Obama memilih untuk mendarat di lapangan terbang Subang kerana terdapat kawalan tentera

obama-najib

2. Kereta yang membawa Barack Obama sepanjang lawatannya di Malaysia dibawa terus dari Amerika Syarikat (US)
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baca Seterusnya ----»
 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine