Tuesday, 8 January 2013

VIDEO DAN GAMBAR Tentera Amerika Laknatullah PERKOSA Dan MEROGOL Wanita IRAQ


VIDEO DAN GAMBAR Tentera Amerika Laknatullah PERKOSA Dan MEROGOL Wanita IRAQ | Inilah perangai sebenar wajah tentera Amerika Laknatullah yang sering digembar-gemburkan kononnya sebagai sebuah pasukan tentera yang terbaik di dunia dan sering menjaga keamanan dunia sejagat.. Suatu sifat yang boleh dikatakan 'jauh panggang dari api' sebenarnya.. Amat memalukan bagi sebuah negara yang dikatakan maju dan bertamadun namun akhlak dan nilai moral para tenteranya hanya senipis kulit bawang.. Hanya pandai mengambil kesempatan terhadap mereka yang lemah.. Bangang, haram jadah... ! Korang yang tak sanggup tengok Abe sarankan jangan tengok video kat bawah ni...


Untuk pengetahuan korang, wanita-wanita Iraq yang kebanyakan menjadi mangsa rogol puak tentera Amerika ini adalah para wanita yang berstatus ibu dan anak-anak kecil yang menjadi tahanan mereka.. Dah la tu, tanpa segan silu merogol mereka di hadapan tahanan lelaki yang lain pulak seolah-olah mereka ni tak ada maruah.. Gambar-gambar pemerkosaan wanita Iraq oleh tentera Amerika ni pernah menjadi kecaman antarabangsa suatu ketika dahulu, namun sayang nya, daripada ramai-ramai yang terlibat, hanya seorang sahaja yang berjaya ditangkap dan dijatuhkan hukuman.. Nanti Abe akan kupaskan tentang seekor Haram Jadah yang telah ditangkap tu...
baca lagi dan tangok gambar serta video kejam ni, Klik TAJUK ENTRI ni
Kalau korang nak tengok gambar, meh tengok kat bawah ni.. Tapi ni jelah gambar yang mampu Abe letak, yang lain tertalu zalim untuk Abe letak... :'(

Video kat bawah ni:
p/s: Maaf kalau gambar terlampau keterlaluan..Huhuhu..

12 comments:

Azrul Zakuan at: 1/07/2013 12:02 am said...

Subhanallah..tak sanggup nak tengok..hancurlah kau yahudi Laknatullah!!

Anonymous at: 1/07/2013 10:59 am said...

ada yang menyatakn tentera amerika merogol gadis, ibu ahlu sunnah sahaja atas kebenaran tentera iraq as-syiah...

mereka juga membunuh penduduk sunni sahaja kerana itulah kebenaran kerajaan almaliki assyiah...

sekarang kebangkitan penduduk sunni di iraq....

izwan at: 1/10/2013 3:41 pm said...

kejamkan diaorang......

Lina md. munir at: 1/26/2013 11:55 am said...

Al-Maliki sememang seorang syiah yang sebenarnya lebih zalim dari Saddam Hussin tapi kenapa tiada tindakan kepadanya ? Hanya kerana dia juga orang yang dilantik oleh US sebagai boneka disana yang juga menjaga kepentingan Iran dalam waktu yang sama. Kalau dikatakna pengkhianat. AlMaliki le orang yang bersifat 'talam 2 muka'. Tapi insyallah dia bakal dilucutkan dari jawatannya tidak lama lagi. Mungkin esok, mungkin bulan depan.

Anonymous at: 5/30/2013 2:09 pm said...

mmg ad yg kena rogol tp yg awal video tu satu lakonan..jgn tetipu.

Anonymous at: 6/20/2013 10:02 am said...

lebih kejam dari binatang,,,tpi binatang lg ada prasaan dri pd yahudi laknatullah,,,manusia yg btopengkn syaitan............nma aja manusia tpi xda pemikiran langsung,,tauny mhncurkn idup uwank sja

Anonymous at: 11/04/2013 3:10 am said...

Akhirt smua akn dpt pmblsan yg seadilnya..allah itu adil..allahuakbar

Anonymous at: 12/27/2013 11:30 am said...

semoga Allah menguatkan iman mangsa-mangsa

fandi sepatal at: 12/28/2013 2:39 pm said...

krana tu lah lahir pejuang brani mati.bukan teroris..i pun nak jadi pejuang brani mati. Nak hancurkan bgsa2 yahudi anjing ni..

Anonymous at: 1/16/2014 1:29 pm said...

semuga setiap syaitan itu akan diazab dunia dn akhirat. semuga dari sulbi mereka tidak akan keluar zuriat lagi. semuga anak isteri keluarga mereka menerima qisas yg sama dr Allah swt yg akan membuat mereka merintih siksa jiwa seeprtimana mereka lakukan kpd umat islam. Jihaddd allahuakbar

gel pelangsing perut at: 5/31/2014 11:48 am said...

mana negara muslim,diam saja

agen pelangsing wsc biolo at: 6/11/2014 12:55 pm said...

kurang ajar tuh

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Post Terbaik Que Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Welcome

Welcome

Exchange Bloglist Que

Sahabat Que

Search Blog Que

Loading...

Follow us on Facebook

Hak Cipta Que Achmad @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

Google+ Followers

Bloglist Que I

Que Achmad menulis...

Sahabat, Abe alu-alukan komen korang semua kat 'entri2' Abe.. Senang je caranya: Korang Klik pada Tajuk Entri, pastu 'Post A Comments' je.. Terima Kasih, Jasamu Dikenang.. Pe2 hal, email je Abe di: queachmad@queachmad.com